Vammaisoikeuden webinaari (Teams). Uusi VPL: asumisen tuki, lapsen asumisen tuki, lyhytaikainen huolenpito, esteettömän asumisen tuki, vaativa moniammatillinen tuki, työ- ja päivätoiminta

Tapahtuma alkaa 40 päivän päästä
Alkaa: 5.11.2024
Päättyy: 5.11.2024

Uusi vammaispalvelulaki on tulossa voimaan vuoden 2025 alussa. Syksyn aikana käymme kolmessa webinaarissa läpi uuden lain sisällön ja sen tarjoamat palvelut kehitysvammaisten ihmisten näkökulmasta.

Syksyn toisessa Vammaisoikeuden webinaarissa tiistaina 5.11. klo 15-17 aiheina ovat asumisen tuki, lapsen asumisen tuki, lyhytaikainen huolenpito, vaativa moniammatillinen tuki, esteettömän asumisen tuki sekä työ- ja päivätoiminta. Luennoitsijoina toimivat Tukiliiton juristit ja asiantuntijat.

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan webinaariin viimeistään 4.11. täältä: Ilmoittautuminen 5.11. Vammaisoikeuden webinaari

Lisätiedot anne.saarinen@tukiliitto.fi