Salon 1. Yhdenvertaisuutta toimintavälineillä -aamukahvit klo 8.15-9.45

Päättyy: 20.9.2024

KUTSU

Hei salolainen!

Miten saada lisää liikkumisen apuvälineitä kaikkien kuntalaisten käyttöön?

Tule mukaan aamuiseen verkkotapahtumaan, jossa keskustellaan jokaisen kuntalaisen mahdollisuuksista osallistua. Varaa nyt aika omaan kalenteriisi!
Jos et pääse osallistumaan, niin välitäthän kutsun verkostossasi toiselle henkilölle.

Yhdenvertaiset kuntalaiset

Jotkut ihmiset tarvitsevat tukea ollakseen yhdenvertaisia kuntalaisia. Erilaiset apu- ja toimintavälineet ovat yksi tapa tukea heitä. Ne mahdollistavat mm. osallistumisen opetus-, liikunta- tai nuorisotoimen sekä seurojen ja yhdistysten järjestämään toimintaan, jossa liikutaan metsässä, lumella, liikuntapaikoilla tai vaikka pyöräillään.

Osa Suomen kunnista on hankkinut yhteisiä välineitä, joita kuntalaiset voivat lainata. Tämä lisää merkittävästi ihmisten yhdenvertaisuutta.

Tule kuuntelemaan lyhyt alustus aiheesta ja juttelemaan siitä, mitä juuri sinä voit tehdä yhdenvertaisuuden ja osallistumismahdollisuuksien lisäämiseksi kunnassasi.

Yhteistyössä

Alustajina toimivat Tanja Tauria ja Kari Vuorenpää Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminnasta. Kuulemme myös kokemuspuheenvuoron.

Verkkotapahtuman järjestävät Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta sekä Salon kaupungin vammaisneuvosto. Tervetuloa mukaan!

Osallistuminen

Liity Teams-kokoukseen napsauttamalla tästä (siirtyy Teams-alustalle uuteen ikkunaan).