Yhdistys: Ilmoitathan muutoksista jäsenpalveluumme

25.09.2024

Näin vuoden loppupuolella muistutamme yhdistyksiä ilmoittamaan mahdollisista muutoksista jäsenpalveluumme joulukuun puoliväliin mennessä. Samalla jäsenpalvelu tiedottaa ajankohtaisista asioista yhdistyksiä.

Yhdistys, ilmoita 10.12.2024 mennessä jäsenpalveluun:

• Jos jäsenmaksu muuttuu vuodelle 2025.
  • Jäsenmuutokset (poistot, uudet jäsenet, osoitteenmuutokset tai jos jäsen haluaa sähköpostilaskun).
  • Rinnakkaisjäsenyyden käyttöönotto.
  • Yhdistyksen muutokset tai jos toimihenkilö on vaihtunut.

Yhdistyksille, tiedoksi:

• Jäsen voi valita e-laskun oman pankkinsa kautta.
  • Käytössä on nyt sähköinen jäsenkortti paperisen kortin tilalla. Linkki sähköiseen jäsenkorttiin saapuu jäsenen sähköpostiosoitteeseen, kun jäsenmaksu on kirjautunut rekisteriin maksetuksi eräpäivään mennessä. Tarvitsemme jäsenen tai jäsenen asioidenhoitajan ajantasaisen sähköpostiosoitteen.
  • Vuonna 2025 Tukiliiton osuus jäsenmaksusta on 15 € / varsinainen jäsen, kunnes jäsentenne 1.1.-lukumäärä on täyttynyt. Sen jälkeen saapuvat jäsenmaksut tilitetään yhdistyksellenne kokonaisuudessaan.
  • Rinnakkaisjäsenestä ei oteta Tukiliiton osuutta.
  • Alamme antaa yhdistystoimihenkilöille tunnuksia uuteen Flomembers-jäsenrekisteriin ensi vuonna. Tiedotamme tulevista koulutuksista myöhemmin.
  • Tukiviesti on kaikkien luettavissa verkkoversiona: https://tukiviesti.fi/. Tukiviesti ei ilmesty paperisena lehtenä enää vuonna 2025.

Jäsenpalvelun yhteystiedot:
jasenpalvelu@tukiliitto.fi
040 4839 362 (ma-ke klo 10-13)