Tule varainhankintapäälliköksi Kehitysvammaisten Tukiliittoon

02.05.2024

Haluatko rakentaa kanssamme kaikkien yhteistä maailmaa, jossa jokainen kuuluu joukkoon? Varainhankintapäällikkönä voit tehdä työmme mahdolliseksi.

Etsimme varainhankinnan osaajaa ja kehittäjää, jolla on aiempaa kokemusta järjestön varainhankinnasta. Sinulla on hyvät projektinhallintataidot ja haluat ottaa kollegat mukaan yhteistyöhön.

Kehitysvammaisten Tukiliiton rahankeräystoiminta on aiemmin ollut pienimuotoista. Nyt haluamme loikata uudelle tasolle ja tarjota alan osaajalle inspiroivan mahdollisuuden varainhankinnan kokonaisuuden kehittämiseen ja toteuttamiseen. Tehtävä on uusi, joten pääset kehittämään ja luomaan uutta.

Tärkeimmät tehtäväsi:

• Ammattimaisen ja säännöllisen varainhankinnan käynnistäminen, kehittämistä vaativien lahjoitusprosessin vaiheiden tunnistaminen ja valinta yhdessä tiimin kanssa.
  • Varainhankinnan kokonaisuuden ja prosessien kehittäminen ja toteutus.
  • Toistuvien rahankeräyskampanjoiden suunnittelu, toteutus ja seuranta.
  • Uusien varainhankinnan mahdollisuuksien löytäminen ja käyttöönotto, sekä uusien kumppanuuksien luominen.
  • Varainhankinnan digitaalisten välineiden sekä raportoinnin ja taloushallinnon prosessien edelleen kehittäminen yhdessä kollegoiden kanssa.
  • Tukiliiton brändin vahvistaminen.

Toivomme sinulta:

• Olet taitava, määrätietoinen varainhankinnan ammattilainen, jolla on näyttöjä tuloksellisesta työstä. Sinulla on kampanjaosaamista sekä tietoja tai kokemusta varainhankinnan järjestelmien kehittämisestä.
  • Hallitset monikanavaisen markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän.
  • Olet itsenäisesti toimiva yhteistyön rakentaja, jolla tavoitteellinen ja tuloksellinen työote.
  • Sinulla on soveltuva koulutustausta ja erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot.

Tarjoamme sinulle:

• Kiinnostavan kehittämistehtävän asiantuntijaorganisaatiossa. Pääset rakentamaan uudistuvan Tukiliiton tulevaisuuden kivijalkaa, varainhankintaa, ja sen myötä kasvavaa näkyvyyttä.
  • Innostavan kannustavan työyhteisön, jossa teet läheistä yhteistyötä viestinnän tiimin ja muun järjestöjohdon kanssa.
  • Tehtävä ei ole esihenkilötehtävä, joten et välttämättä tarvitse esihenkilökokemusta, ja voit keskittyvä varainhankinnan kehittämiseen.
  • Tuloksellisuutta tukevat jo olemassa olevat digitaaliset työkalut (mm. keräysalustat ja maksuvälinepalvelut), jotka mahdollistavat nopean käynnistämisvaiheen.
  • Työpisteen Tampereen keskustassa sijaitsevassa toimistossamme tai Helsingin toimipisteessämme. Hyvät etätyömahdollisuudet.
  • Työn, jolla on merkitystä.
  • Kilpailukykyisen palkan.

Käynnistämisvaiheen lähtökohtana on kokoaikainen työsuhde ja kahden vuoden määräaikainen sopimus.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

• Viestintäjohtaja Merja Määttänen, puh. 040 5321608
  • Puheenjohtaja Petri Liukkonen, puh. 044 0522 099

Lähetä hakemus ja ansioluettelo viimeistään 31.5.2024 mennessä sähköpostilla osoitteella merja.maattanen@tukiliitto.fi ja kerro hakemuksessa palkkatoiveesi. Kirjoita viestin otsikoksi Hakemus varainhankintapäällikkö.

Toivomme, että ilmoitat hakemuksessa myös kahden sellaisen suosittelijan yhteystiedot, joiden kanssa olet työskennellyt.

Jatkoon valittujen haastattelut tapahtuvat toimistollamme Tampereella 13.6.2024. Tavoitteemme on tehdä valinta kesän aikana, jolloin työ voisi alkaa alkusyksystä tai sopimuksen mukaan.

Voit tutustua työhömme verkkosivuillamme www.tukiliitto.fi tai sosiaalisen median kanavillamme. Keräysalustamme löytyy osoitteesta www.tuki.tukiliitto.fi.

*

Yhdenvertaisuus ei ole maailmassa valmiina, se vaatii tekoja. Kehitysvammaisten Tukiliitto on valtakunnallinen ihmisoikeus- ja kansalaisjärjestö, johon kuuluu 150 jäsenyhdistystä ja 14 000 henkilöjäsentä. Työmme muuttaa ihmisten arkea, asenteita ja lainsäädäntöä. Olemme vammaisten ihmisten ja heidän läheistensä oma järjestö. Tarjoamme tietoa ja tukea myös harvinaisten ja perinnöllisten sairauksien kanssa eläville, heidän läheisilleen ja ammattilaisille. Meillä työskentelee yli 50 ammattilaista. Nyt etsimme joukkoomme vahvistusta: varainhankinnan kehittäjää ja toteuttajaa.