Tilaa Tukiviestin oma uutiskirje!

09.09.2024

Tukiviesti löytyy jo nyt verkosta laajempana ja nopeampana.

Tukiviesti.fi-verkkolehti on vapauttanut lehdenteon paperilehden ilmestymisaikataulun hitaudesta. Verkosta löytyy jo paljon juttuja, jotka eivät ilmesty printtilehdessä. Myös suuri osa paperilehden jutuista löytyy verkosta jo ennen printtilehden ilmestymistä – osa printtiversiota laajempana versiona.

Vuodenvaihteen jälkeen paperinen Tukiviesti lakkaa ilmestymästä. Nopean julkaisutoiminnan lisäksi aiomme jatkossakin koota verkkolehteen muutaman kerran vuodessa erityisiä teemakokonaisuuksia, joissa sukelletaan ilmiöihin syvällisesti useista eri näkökulmista.

Kannattaa jo nyt tilata omaan sähköpostiin Tukiviestin uusimmat -uutiskirje, joka ilmestyy noin parin kuukauden välein ja kertoo lehden ajankohtaisista, uusista sisällöistä. Tilauslinkki löytyy sekä verkkolehden että Tukiliitto.fi-sivustolta, tai tästä: uutiskirje.tukiliitto.fi.

Seuraava Tukiviestin uutiskirje lähtee syyskuun aikana.

Lisätietoja:
Merja Määttänen