Lisätietoja virheellisiä laskuja koskevaan viestiin

16.05.2024

Tarkennus edelliseen virheellisiä laskuja koskevaan viestiin:

105 jäsenelle ehti valitettavasti lähteä virheellinen maksumuistutus rekisterinvaihdon jälkeen.

Virheellisten laskujen osuus on onneksi pieni eli kokonaisjäsenmäärästä alle prosentti. Vika on nyt paikannettu ja korjattu.

Suuret pahoittelut tapahtuneesta!

Jos olet saanut aiheettoman jäsenmaksu- tai lehtilaskumuistutuksen, niin jätä se maksamatta! Aiheettomassa maksumuistutuksessa maksun tilinumerona on Tukiliiton päätili FI49 1146 3007 2069 12 ja jäsennumeron tilalla on FM-alkuinen numerosarja.

Keräämme kaikki jäsen- ja lehtimaksut vain Tukiliiton jäsentilille: FI19 1732 3000 0116 99.

Jos olet ehtinyt kuitenkin maksaa jäsenmaksun kahteen kertaan, niin laita sähköpostia jäsenpalveluun: jasenpalvelu@tukiliitto.fi.

Ilmoita viestissä tilinumerosi sekä päivät, jolloin olet maksut maksanut. Tarkastan ylimääräiset maksut tililtä ja palauttelen niitä sitä mukaa kun ehdin. Pahoittelut vielä ylimääräisestä vaivasta!

Rekisterinvaihto on ollut odotettua työläämpää ja vielä on vaihdokseen liittyä työtehtäviä kesken, joten pahoittelen, jos jäsenpalvelussa on ajoittain ruuhkaa.

Terveisin jäsensihteeri Sanna Tikkanen

Jäsenpalvelun yhteystiedot:
jasenpalvelu@tukiliitto.fi
040 4839 362 (maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona kello 10–13, poikkeukset esimerkiksi loma-aikoina)