KeMuT 2024 -kulttuuritapahtuma lähestyy!

04.09.2024

KeMuT 2024-kulttuuritapahtuma tarjoaa uusia ja yllätyksellisiä kulttuurikokemuksia kaikille! Lavalla tullaan näkemään monipuolinen kattaus laulua, tanssia ja teatteria sekä läheltä että kauempaa. Pääset myös kokeilemaan sirkustaiteen tekemistä! Tapahtuman järjestää Kehitysvammatuki 57 ry.

KeMuissa esiintyvät: Ainomaaria Hendunen, Tunneteatteri, Resonaari, Kaarisilta, Matson Välkkilä, Osallisuus Teatteri KUULUVAMMAKSI, Herkkuräbäri ja Taikasydän

Mahtavien kulttuurikokemuksien lisäksi KeMujen tapahtumatorilla pääset inspiroitumaan mielenkiintoisten näytteilleasettajien tarjonnasta. Mukana menossa ovat: Vammaisperheyhdistys Jaatinen, Annantalo, Pertin Valinta, Mahdollisuus lapselle ry, Kehitysvammaliitto, Suomen Diakoniaopisto SDO, Loistosetlementin Ensisijaisesti tyttö -hanke, Töihin seurakuntaan -hanke sekä Päihdetyömalli kehitysvammaisille henkilöille.

Lipunmyynti on käynnissä nyt! Lue lisää tapahtumasta ja osta liput osoitteesta: www.kvtuki57.fi/yhdistys/kemut/

Aika: 7.9.2024 kello 13–16

Paikka: Messukeskus Siipi, Rautatieläisenkatu 3, 00520, Helsinki

Liput: 29,50 €. Vammaiskortin A-merkinnällä avustajan lippu on maksuton. Kortti esitettävä paikan päällä.

Lisätiedot: Tapahtuma on esteetön ja noudatamme turvallisen tilan periaatteita. Messukeskuksen Siipi sijaitsee erinomaisella paikalla Pasilan juna-aseman tuntumassa. Tapahtumaan on helppo saapua julkisilla liikennevälineillä ja Siiven edessä on myös tilaa pysähtyä taksilla.

Tule mukaan ikimuistoisiin bileisiin!

Lisätietoja:
Mikko Apell