02.01.2024

Haemme hanketyöntekijää syksyllä 2023 käynnistyneeseen kolmivuotiseen ’Elämä omaksi’ -ESR-hankkeeseen. Hanketyöntekijän tehtävänä on vastata kohtaamispaikkojen suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä yhdistystoimijoiden kanssa Kainuun alueella. Hanketyöntekijä työskentelee hankkeessa 1.3.2024–31.12.2025 40%:n työajalla. Työtehtävät sijoittuvat pääasiassa ilta-aikaan ja viikonloppuihin.

Haemme hanketyöntekijää syksyllä 2023 käynnistyneeseen kolmivuotiseen ’Elämä omaksi’ -ESR-hankkeeseen, jossa toteutamme kehitysvammaisille henkilöille paikallisia ja virtuaalisia kohtaamispaikkoja, Kohtaa mut -kahviloita, sekä  järjestämme lyhytkoulutuksia ja kokemustoimintaa. Hanketyöntekijän tehtävänä on vastata kohtaamispaikkojen suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä yhdistystoimijoiden kanssa Kainuun alueella. Hanketyöntekijä työskentelee hankkeessa 1.3.2024–31.12.2025 40%:n työajalla ja palkkaus kuluu Sosiaalialan järjestöjen TES:in vaativuusryhmään 4.  Työtehtävät sijoittuvat pääasiassa ilta-aikaan ja viikonloppuihin.

Tehtävä edellyttää

• kiinnostusta edistää kehitysvammaisten osallisuutta ja toimijuutta,
  • kokemusta tukea tarvitsevien henkilöiden ohjaamisesta,
  • ryhmänohjaustaitoja,
  • voimavaralähtöistä ja ratkaisukeskeistä työotetta,
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja ja
  • soveltuvaa koulutusta tai pitkälle edenneitä opintoja.

Elämä omaksi -hankkeeseen voit tutustua sivulla:
www.tukiliitto.fi/toiminta/aikuiset/elmo-kohtaamisia-ja-kokemustoimintaa/elama-omaksi-hanke-pahkinankuoressa/ .

Lisätietoja tehtävästä antaa
hankepäällikkö Anne Vuorenpää  11.1.2024 kello 12-14 ja 17.1.2024 kello 15-17
puh. 040 641 8025.

Jos olet kiinnostunut tehtävästä, lähetä hakemuksesi ja CV 25.1.2024 mennessä Kehitysvammaisten Tukiliittoon:
anne.vuorenpaa@tukiliitto.fi.

Työhaastattelut pidetään keskiviikkona 31.1.2024 Kajaanissa.

Tule meille töihin! Kehitysvammaisten Tukiliitto hakee osa-aikaista hanketyöntekijää Kainuuseen 1.3.2024 alkaen. #rekry