Jäsenyhdistyksille: Liittokokousviikonloppua vietetään 7.-8.6.2024

09.01.2024

Ennakkotietoa 7.6. Tulppaanitalon tapahtumista:

• Yhdistystoimijoille ja muille kiinnostuneille järjestetään iltapäiväseminaari, jota voi seurata myös verkossa. Ohjelma julkaistaan myöhemmin.
  • Liittohallitus kutsuu yhdistystoimijoita vapaamuotoiseen illanviettoon klo 18–21.

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 8.6.2024 Tampereella. Tukiliiton sääntöjen mukaan:

• jäsenyhdistyksen, joka haluaa, että tietty asia käsitellään liittokokouksessa, on lähetettävä kirjallinen esitys asiasta liittohallitukselle helmikuun loppuun mennessä ja
  • ehdokasasettelu liittohallituksen jäseniksi ja varajäseniksi tulee tapahtua 45 vuorokautta ennen liittokokousta (25.4.2024 mennessä).
  • Aloitteet ja ehdokkaiden nimet pyydetään lähettämään osoitteeseen liittokokous@tukiliitto.fi.

Liittohallitus päättää liittokokouksessa käsiteltävät asiat sekä kokouksen osallistumismahdollisuuden tietoliikenneyhteyksin tammikuun kokouksessaan. Virallinen kutsu jäsenyhdistysten puheenjohtajille lähetetään helmikuun aikana postitse ja sähköpostitse.

Liittokokousviikonlopun tapahtumien aikataulut sekä liittokokousta koskevat tiedot ja asiakirjat julkaistaan myös Tukiliiton kotisivuilla.